Sunday, July 17, 2011

i'm baCk .. hukhuk

lma nie x update blog .. aiisshh ,, busy bha bwat assignment mw study lg kunun .. aduuii busy sgt2 ..
n0w sa d tawau .. cuti my lecture Ms Jil Ng .. x dpt msk kuliah so Class cancel .. huhuh .. hppy t final exam bekakai .. hakhak .. so klu sua d tawau tdok jak keja q .. apa2 p0wn x bwat .. assignment nsib gak sua siap .. hehe ... tp rindu plak maa kk nye .. *rindu kk maka rindu lain* hakhak .. rabu bru blek kk .. aisshh ,, lma lg .. t blek bkn bley jmpa pown .. :(( rindu bha dgn housemate2 q yg glak2 nye .. bru brapa arye d tawau sua rindu .. tp heran nye klu sua d kk t rindu tawau .. sowt btl kn feeling aku .. hehe .. d uma plak blik2 nye d kutuk2 adeq aku knuk LUPA ASAL USUL .. mnadaa .. bohong satja .. adeq2 aku bilang aku b'cakap gna loghat kk sua .. aissshh ,, teda laa .. aku rsa mcm besa sak .. mlah d kk aku d pkir urank BUGIS nye .. sbb loghat aku nye .. its normal laa kn bdk TAWAU .. itu first2 laa .. tp setelah bulan siri berganti .. uisseehh ,, skema nye .. hehe .. lma sua d kk kn .. so x laa bugis sgt sua .. trep bugis lg .. hahah .. TAWAU MOSTLY urank bugis .. kwn2 aku pown kebanyakan urank BUGIS .. smpai2 pndai nye t'sasul bhsa bugis kluar d mlut .. tp bg urank tawau itu sume hal besa ... kehidupan q skunk sgt2 brubah .. dlu'y aku yg d gelar kanak2 ribena oleh c papa .. skunk daa x .. knuk daa dewasa ckit .. dri segi pkaian , p'tuturan dan segala'y .. huiiyy .. bukit kepupui .. haha .. arye2 q d penuhi dgn study , assignment , presentation .. n blablabla .. FACEBOOK .. pown jarank sua ... daa brapa kli sua ak deactive .. thats why aku pown jarank sua mw hadap ini blog .. busy sgt2 .. besa laa .. dlu2 bear d uma jak ad ibuk , ayah .. bntu aku .. but now d kk sna syapa mw bntu kn .. hdup b'sndrian .. sedih sgt2 .. nsib gak c papa aku d kk sua .. huish keja dea yaa kmu jgn .. INJAY skunk hard working .. keja trus nye .. mcm teda cuti .. heheh .. budak CITY BUS .. hehe .. xpaa .. mw hina .. hina laa .. bear pown dea hnya keja city bus tp dea mac mw brusaha .. teda mnusia yg lngsung b'jaya .. n utk urank yg suka HINA INJAY .. heyy mnusia .. x smstinya urank b'plajaran to b'nsib baik yaa .. jgn pkir urank yg x b'pndidikan mcm kw laa knuk x bleh b'jaya .. jgn mw hina urank .. dea nakal mcm mn pown bkn hal mue .. dea buruk mcm mn pown bkn diri mue .. dan dan kw tidak kenal dea sepenuhnya so kw jgn kw label kn dea yg bkn2 yaa .. huiishh .. marah sua aku nye .. :))) .. c0ol .. blang INJAY *tuhan x pena tidur syg .. bear laa apa urank mw ckp ..* :PP bweeeeaakkk p kac hebo0h sna story busuk mu itu .. kmi tidak kisah .. budu kw .. eiiisshhh .. tetension sua .. :))

No comments:

Post a Comment